Contact met Mozard
Alle medewerkers van Mozard B.V. werken volgens het flexibele kantoorconcept van Het Nieuwe Werken, en kiezen hun eigen werklocatie. Dit is mogelijk door de digitalisering die we met onze eigen software in alle processen van de organisatie hebben doorgevoerd.
Hoe kom ik in contact met de Mozard organisatie?
Er zijn diverse manieren om in contact te komen met Mozard BV. Wij prefereren de digitale, zaakgerichte manier!
Maar heb je ons dringend nodig en wordt er niet snel genoeg gereageerd via de digitale route, bel dan het centrale servicenummer: 085 – 0046135
NB! Ons callcenter is geopend op werkdagen van 08:00 tot 18:00.
Contact bij calamiteiten
Indien er sprake is van een calamiteit en de Servicemanager van de Dag is niet snel genoeg te bereiken, dan kan er contact opgenomen worden met één van onze andere collega’s van het serviceteam.
Indien er sprake is van een calamiteit buiten werktijden, kan er ook contact opgenomen worden met één van de collega’s van het serviceteam.
Serviceteam
Servicemanager Jean: 06-24367042
Servicemanager Rolf: 06-81181379
Servicemanager Jorrit: 06-28332265
Manager klanttevredenheid Luca: 06-48794354
Operationeel manager Sebastiaan: 06-28452635
Verwijzingen
Adresgegevens
Wilhelminakade 439
3072AP Rotterdam
Lauwers 56
2631 NN Nootdorp
Overige informatie
Algemeen directeur: (M.E. Voogd) 0643912288
BTW-nummer: NL821311311B01
KvK nummer: 27355256
Bankrekeningnummer: ABN AMRO NL90ABNA0568463463.
Wens je toch liever een e-mail te sturen? Dan kan dit naar info@mozard.nl